Kundservice/Infocenter Varvetveckan

Sök gärna efter svar i Frågor och Svar här på hemsidan.

Du kan även söka på hela Göteborgsvarvets hemsida genom att klicka på "förstorningsglas-symbolen". I mobil-läge finner du symbolen i takmenyn till vänster. I desktop-läge finner du symbolen i takmenyn till höger, mellan "Frågor och Svar" och "SV".

Vill du komma i kontakt med Göteborgsvarvet kundservice når du oss på telefon och mail enl nedan.

Mail - info@goteborgsvarvet.se
Mail bemannas hela veckan, då det är högt tryck under Varvetveckan och kundservice även finns på plats på Göteborgsvarvet Expo samt Entréparken kan det dock dröja något med svar.

Telefon - 031-7727880
VI nås 8-16 helgfria vardagar (med reservation för mindre bemmanning under sommaren). Prata in ett meddelande på telefonsvararen om vi inte svarar, så ringer vi upp.


Info startbevis
I ditt startbevis som skickas ut 1-2 veckor innan Göteborgsvarvet finner du generell loppinformation med allt du behöver veta inför din start, samt personlig information till dig som löpare, såsom startnummer, starttid, startgrupp, QR-kod. (Kika gärna i din emails skräppost om du inte fått startbevis 1 vecka innan Göteborgsvarvet).

Startbevis för övriga lopp i Varvetveckan skickas ut ca 1 vecka innan datum för det loppet du är anmäld till. (Kika gärna i din emails skräppost om du inte fått startbevis till din inkorg).


Infocenter under evenemang
Under Varvetveckan kommer kundservice finnas på plats för att svara på frågor från löpare och besökare på nedan positioner.

Infocenter Slottskogsvallens entrépark
Öppettider uppdateras i nära anslutning till Varvetveckan.

Kundservice Göteborgsvarvet Expo:
Öppettider uppdateras i nära anslutning till Varvetveckan.


Tillbaka till FAQ